jueves, julio 27, 2006

La casa i els voltants



Aquí podeu veure algunes fotos de la casa i els jardins. El lloc on estic vivint consisteix en un terreny on hi ha 3 cases, un restaurant i una floristeria. Una de les cases és on viu la meva avia, el meu tiet i les meves cosines, l'altra és on viuen els meus altres tiets. L'altra casa és una petita casa per convidats, una cuina, una sala d'estar i una habitacio, tot minúscul. El restaurant és de la meva tieta, i la floristeria la porten la meva avia i el meu tiet. Al voltant de les cases hi ha molta vegetació, i darrera les dues, hi ha un hort.
Entre l'hort i les dues cases hi ha el parking, i just a l'altra banda hi ha un camp de te, però és del vei.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

que autèntic tot...

Anónimo dijo...

uala! si, molt autentic! peró aquestes cases estan dins d'un poble o apartades??

Anónimo dijo...

Eiis ja he tornat! Molt currat tot això, es nota que no hi ha molta cosa a fer alla:p Que vagi molt bé!

Anónimo dijo...

Crec que he vist la casa on HEM d'anar l'any que ve...