lunes, julio 24, 2006

Primeres Curiositats

El segon dia al Japó i vam anar a mirar botigues per veure com estan les coses. La veritat és que tot pinta bastant bé ^^. Primer de tot vam anar a una botiga d’electrònica, on vaig trobar l’iPod nano , Estava esperant al Japó per comprar-me’l i ara esperare uns dies a veure si surt el de 10 gigues, el de 4 gigues aquí val 180 euros a diferència dels 250 que val a la FNAC,,, A la mateixa botiga vaig veure també un nou concepte d’exercici de cames, és una mena de “esquena de cavall” que et fa massatges a les cuixes i li pots regular la velocitat.
Tot seguit hem anat a comprar menjar per dinar, i he començat a investigar sobre les FANTA que hi ha, perquè em te molt intrigat que a cada pais hi hagi gustos diferents. Al Japó no hi trobaràs mai fanta de llimona, en canvi vaig veure la mítica Fanta de raïm (envàs nou), per segon cop a la meva vida Fanta de Poma i per primer cop a la meva vida Fanta de meló. També vaig veure una mena de Fanta nova que diu que porta Guarana i no se quines coses més També a la mateixa botiga li he fet foto a un dels aliments més famosos delJapó, aquella salseta verda picant, doncs bé podeu veure l’arrel d’on prové .
També vaig fer foto de les màquines de begudes que no hi ha a Barcelona, són unes máquines que et fan un graniçat de diversos sabors, CocaCola, Cafè, Poma etc… I com no a l’entrada de la botiga un McDonald’s!! Sempre tan universal.

No hay comentarios: